Výsledky vyhledávání pro dotaz bicyklovanie

Výsledky vyhledávání v sekci: Pre ženy

Chcete schudnúť? Bicyklujte

 Jedna z najlepších pohybových činností ak chcete schudnúť je bicyklovanie. Bicyklovanie je oveľa lepšie ako beh, pretože pri bicyklovaní nie sú kĺby až tak namáhané. Vďaka ľahkej jazde na bicykli môžete spáliť až 500 kalórií za hodinu v závislosti na vašej hmotnosti. Hodina jazdy denne a za týždeň spálite iba vďaka bicyklovaniu pol kila (čo je ekvivalent 3500 kalórií). Výhoda bicyklovania spočíva aj v tom, že kalórie spaľujete aj niekoľko hodín po dojazdení v závislosti na vašom kľudovom metabolizme (čím je vyšší, tým viac kalórií spálite). Ak máte niekde v kúte komory zaprášený bicykel, teraz je ten správny čas vytiahnuť ho a nasadnúť. Aj keď ste dlhú dobu nebicyklovali, nemali by ste mať problém prejsť pár kilometrov. Výhody bicyklovania: spaľovanie kalórií a tukovkalórie spaľujete aj hodiny po zosadnutí z bicyklavypracovanie stehenných svalovmenej náročné na kĺby ako behpreprava zadarmo a šetrenie životného prostrediabicyklovanie je relatívne bezpečná aktivitabicyklovať môžete v takmer každom vekuzlepšenie zdravia a imunitybicyklovať môžete aj keď prší, stačí mať doma rotoped alebo zbeehnúť do posilovne Na bicyklovanie môžete použiť hocijaký bicykel, ak však chcete mať z bicyklovania aj pôžitok, kúpte si kvalitnejší bicykel. Dôležitá je veľkosť bicykla a po akom teréne budete jazdiť. Komponenty bicykla ako brzdy, kolesá, prehadzovačky je dobré zvoliť nie najlacnejšie a kvalita ide hore priamo-úmerne s cenou. Pred kúpou si bicykel vyskúšajte, prejdite na ňom aspoň pár metrov. Vďaka správnemu bicyklu bude pre vás bicyklovanie potešením a ani si neuvedomíte ako spaľujete kalórie. Tipy pre bezpečnú jazdu na bicykli: predtým než začnete s jazdením sa poraďte s lekárom (ak máte zdravotné problémy)nepreháňajte to, zo začiatku prejdite malú vzdialenosť a postupne pridávajte kilometremimo mesta je povinné nosiť prilbu, predné a zadné svetlona ceste ukazujte rukami, kde odbočujetezoberte si aspoň liter vody a nezabúdajte piť, keď jazdítestriedajte pomalé a rýchlejšie tempo avšak rýchle tempo by malo byť maximálne 30% z celej jazdyna každú jazdu si zoberte náhradnú dušu a pumpu a skúste si aspoň raz výmenu duše Pri chudnutí nevynechajte bicyklovanie, pretože to je jedna z najlepších aeróbnych aktivít. Dôležité je jazdiť na kvalitnejšom bicykle, aby pre vás jazda nebola utrpením, ale pôžitkom. Dodržiavajte uvedené tipy a bicyklovanie bude bezpečná aeróbna aktivita, ktorá vás priblíži k vysnívanej postave. Keď si raz zvyknete na bicyklovanie, pocítite zlepšenie v kondícii, zlepšení zdravia a isto sa to prejaví aj na vašej postave. 

Pokračovat na článek